سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا را براى جز دنیا آفریده‏اند نه براى دنیا و راهگذارى است به جهان فردا . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----12090---
بازدید امروز: ----6-----
بازدید دیروز: ----0-----
علاج ضعف دل ما کرشمه ساقی است

 

نویسنده: عبد ذلیل
چهارشنبه 86/10/12 ساعت 10:3 عصر

خدایا:

هر روز که می گذرد عاشقتر و عاشقتر می شوم...

معبودم کمکم کن همیشه عاشقترت شوم....

تو استان ما (کرمان)وشهرستان ما(زرند)یه منطقه ای هست که بهش می گن ((زرند نو))

تو قسمت ورودی زرند نو رو یه تابلوی خیلی بزرگ نوشته شده برای تعجیل در فرج اقا امام زمان(عج)بیاییم تهمت نزنیم...

ناخود اگاه یه جمله به ذهن خرابم خطور کرد که:

چه خوبه تک تک ما ادما برای شادی امام زمان ودوستی هر چه بیشتر با خدای خودمون..

روی درب ورودی قلبمون حک کنیم....((((ورود افراد متفرقه ممنوع))))

 

خدایا خودت کمکم کن مث اون خوب خوبات...مث همونایی که خیلی دوسشون داری...ومث همه اونایی که...به اوج کمال و رستگاری رسیدند...منم مث اونا بشم...نوکرتیم... اوستا کریم...

 

 

خدایا بی پناهم زتو جز تو نخواهم.....................اگر عشق گناه است ببین غرق گناهم

تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری.....شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن

 

خدایا دلم برات تنگ شده....


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • پناه بی پناهی........
    واسه تو
    امام زمان...
    با اامید خودش (خدا رو می گم)

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •